Dikesempatan ini, saya, mengucapkan Selamat Hari Raya Eidilfitri 1429H maaf zahir dan batin kepada semua yang mengenali diri ini.Tidak lupa juga saya,hamba Allah yang dhoif ini ingin menyusun sepuluh jari memohon maaf di atas segala salah dan silap diri ini.Mudah-mudahan segala amalan kita pada bulan Ramadhan tahun ini mendapat ganjaran yang besar disisi AllahTaala.Amin.

Taqabalallahu Minna Wa Minkum Taqaballah Ya Karim...

Aku bukanlah manusia yang sempurna.Mungkin pada zaman yang silam aku pernah melukakan hati kamu,mencabut rasa tenang dalam dirimu,mungkin kata-kataku sungguh menyakitkan hatimu,tiada apa yang aku persembahkan kepadamu sahabat melainkan ku hulurkan tangan memohon seribu kemaafan.Maafkan aku bersama dengan doamu.
تقبل الله منا ومنكم تقبل يا كريم...كل عام وأنتم بخير
الله أكبر الله أكبر الله أكبر ولله الحمد

0 comments: