Alhamdulillah, segala puji bagi Allah tuhan semesta Alam, selesai sudah Majlis Jamuan Kesyukuran Sambut Menantu di rumah saya semalam.Jamuan kali ini banyak mengajar saya erti sebuah kehidupan,erti sebuah pengorbanan,erti sebuah kehidupan berkeluarga dan banyak lagi.

Bukan mudah dan memang terlalu payah untuk mengadakan sebuah jamuan rupanya.Masa, tenaga,wang ringgit harus di'Gadai' buat sementara waktu untuk menjamu sanak-saudara dan sahabat handai.Hasil kesempurnaan majlis dapat 'ditebus' semula apabila melihat sanak-saudara dan sahabat handai yang datang.

Saya sendiri telah hampir sebulan(4 kali) berulang-alik dari Kl ke K Trg setiap minggu.Pulang dengan niat memberikan komitmen yang penuh dan pulang dengan niat untuk menyokong majlis yang akan diadakan.

Sekali lagi saya ingin mengucapkan jutaan terima kasih kepada semua mereka yang terlibat untuk menjayakan jamuan kesyukuran kali ini.
Jutaan terima kasih kepada:

"Mak Cik Minah & Ayah Cik sekeluarga,Mek Tam,Kak Kamariah &Abg Man sekeluarga,Mak Cik Mek,Mak Ani,Pak Yah,& anak beranak,Abg Pa,Abg Arsyad & Sekeluarga,Kak Sabariah,Abg Murad Sekeluarga,Ayah su & Chu sekeluarga, Pak Weil & Mak Ti sekeluarga"

Yang telah sedikit sebanyak memberikan sumbangan untuk majlis ini.

Terima kasih juga kepada semua tetamu yang telah hadir yang sanggup meluangkan masa dan waktu untuk ke jamuan kami sekeluaga.


Belajar cara kerat daging

Lepas kerat simpanlah pula


Angkat minyak Masak



Bakal YB Ke ni...Hahaha...

My VVIPs

Ustaz Mazuri, Guru Ngaji saya

Basuh pingganlah plak lepas jamu

Berbual-bual dengan sahabat lama Lutfi syahmi,Tauke Canopy

5 comments:

SoalHati said...

mana gambar kakak ipar...nak tgk:)

Fatin Nazmin Mansor said...

salam...lama tak tengok cikgu adnan dan cikgu abdullah zawawi...exshams 9701...

Izzu Aldin said...

Salam alayk...fatinazmin nih sape yer???

Izzu Aldin said...

Salam alayk...fatinazmin nih sape yer???

Fatin Nazmin Mansor said...

salam kembali....akak ex shams 1997-2001...jumpa blog ini terkebetulan